Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija skelbia atranką užimti biudžetinės įstaigos Lietuvos mokslo tarybos (toliau – Taryba) valdybos nario pareigas iki 2027 m. lapkričio 24 d.
Tarybos veiklos tikslai – teikti valstybės mokslo ir studijų politiką formuojančioms institucijoms siūlymus, išvadas bei rekomendacijas dėl mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros, moksliniais tyrimais grįstų inovacijų, aukštojo mokslo ir mokslininkų rengimo politikos formavimo ir įgyvendinimo, formuoti moksliniams tyrimams ir eksperimentinei plėtrai palankią aplinką, skatinti mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros veiklos kokybę bei šios veiklos rezultatų perdavimą visuomenei, skatinti Lietuvos Respublikos fizinių ir juridinių asmenų integraciją į tarptautinę mokslinių tyrimų erdvę, organizuoti ir vykdyti programinį konkursinį mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros veiklos finansavimą pagal Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos arba Lietuvos mokslo tarybos patvirtintas programas ar kitas priemones bei Lietuvos mokslo ir studijų institucijų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros bei meno veiklos vertinimus, mokslo ir meno doktorantūros bei mokslininkų stažuotojų ugdymo vertinimus, Lietuvos narystės tarptautinėse mokslinių tyrimų infrastruktūrose vertinimus, Seimo ar Vyriausybės pavedimu atstovauti Lietuvos Respublikai tarptautinėse mokslinių tyrimų infrastruktūrose, skatinti mokslo ir studijų institucijų ir ūkio subjektų bendradarbiavimą mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros srityje.
Tarybos juridinio asmens kodas 188716281, adresas: Gedimino pr. 3, LT-01103 Vnius, el. p. info@lmt.lt, interneto svetainės adresas: https://lmt.lrv.lt.
Tarybos kolegialus valdymo organas – valdyba susideda iš 7 narių, iš jų ne mažiau kaip pusė valdybos narių sudaro tarptautinės darbo patirties turintys mokslininkai. Į valdybą 1 narį deleguoja Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija, 1 narį deleguoja Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija, 5 nariai yra išrinkti atrankos būdu. Paskirtam Tarybos valdybos nariui atsistatydinus iš pareigų organizuojama vieno valdybos nario atranka.
Tarybos valdybos narius tvirtina Vyriausybė. Kandidatuoti į atrenkamus Tarybos valdybos narius negali Tarybos pirmininkas, jo pavaduotojas, Tarybos ekspertų komiteto narys, Tarybos administracijos darbuotojas. Kandidatus į atrenkamus Tarybos valdybos narius gali siūlyti mokslo ir studijų institucijos, kiti ūkio ir viešojo sektoriaus subjektai, studentai, dėstytojai, mokslininkų ir kitų tyrėjų organizacijos ir mokslininkai (toliau vadinama – kandidatus siūlantys subjektai). Mokslininkai gali patys iškelti savo kandidatūras į valdybos narius.
Atranka vykdoma vadovaujantis Kandidatų į Lietuvos mokslo tarybos valdybą atrankos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. liepos 14 d. įsakymu Nr. V-1154 „Dėl Kandidatų į Lietuvos mokslo tarybos valdybos narius atrankos aprašą patvirtinimo“ (toliau – Aprašas).
Kandidatai į Tarybos valdybos nario poziciją turi atitikti šiuos reikalavimus:
- būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ją apibrėžia Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo 5 straipsnis;
- turėti ne mažesnę kaip 3 metų vadovaujamojo darbo patirtį (vadovavimas ne mažesniam nei 10 asmenų kolektyvui arba institucijos (įmonės) padaliniui, arba atskirai institucijai (įmonei));
- būti susipažinus su mokslo ir studijų teisiniu reglamentavimu ir MTEP plėtros tendencijomis.
Dokumentai, kuriuos privalo pateikti kandidatai (kandidatus siūlantys subjektai):
- kandidato prašymas dalyvauti atrankoje arba kandidatą siūlančio subjekto teikimas, nurodant kandidato kontaktinius duomenis (telefono numeris, elektroninio pašto adresas, gyvenamosios vietos adresas);
- kandidato asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją;
- kandidato paraiška dalyvauti atrankoje ir sąžiningumo deklaracija (Aprašo 1 priedas);
- kandidato sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo (Aprašo 2 priedas);
- trumpas kandidato gyvenimo ir veiklos aprašymas (laisva forma);
- informacija ir dokumentai, įrodantys vadovaujamojo darbo patirtį (laisva forma), leidžiantys objektyviai įvertinti pretendento (-ės) ne mažesnę kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtį.
- kitus dokumentus, leidžiančius objektyviai įvertinti kandidato kvalifikaciją bei reikalavimų atitiktį (kandidato nuožiūra).
Kandidatai (kandidatą siūlantis subjektas) ne vėliau kaip iki 2025 m. sausio 24 d. įskaitytinai pateikia dokumentus Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai bendruoju elektroniniu paštu smmin@smsm.lt (dokumentų originalai bus sutikrinami su pateiktomis kopijomis, pretendentui (-ei) atvykus į konkursą).
Išsamesnė informacija teikiama tel.: +370 615 35 915, +370 684 11696.
Kandidato paraiškos dalyvauti atrankoje ir sąžiningumo deklaracijos formos pavyzdys